بسم الله الرحمن الرحیم

جایگاه رفیع مهندس ومهندسی در اندیشه و تاریخ ایران اسلامی یادآور ابتکار، آفرینش و خلاقیت و زمینه‌ساز رشد و محرک موتور پیشرفت کشور درطول اعصار بوده و است.

پنجم اسفندماه زادروز دانشمند بزرگ ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی، که در تقویم رسمی کشوربه عنوان  “روز مهندسی” نامگذاری شده در راستای بزرگداشت این شخصیت نمونه و الگو در مهندسی ایران وجهان و همچنین فرصت ارج نهادن به نقش والا و ارزشمند تلاشگران این عرصه می باشد.

روز مهندس، روز تجلیل از استعداد، توان و اراده ایران و ایرانی پاسداشت خلاقیت، ابتکار، نوآوری و ابداع در عرصه اندیشه و عمل و روز گرامیداشت پیشگامان پیشرفت و سازندگی در کشور است.

مهندسان تلاشگرانی هستند که محصولات وخدماتی دارند در راستای گسترش فضای بیکرانگی توسعه، رفاه و سلامت. روز و شب خویش را آنگونه از کار و تلاش سرشارمی سازند که دیگران شب هایی روشن و روزهایی پرامید در آسایش سپری کنند.

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن روز مهندسی، مراتب قدردانی و حق شناسی خود و هیئت مدیره را از خدمات ارزنده مهندسان عزیز عضو در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر ابراز می نمایم و توفیقات روز افزون تمامی همکاران عزیز را در خدمت به امر ساخت و ساز کشور از درگاه خداوند متعال خواهانم.

 

علیرضا سنائی دشتی

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان

استان بوشهر