در راستای اهداف هیئت مدیره سازمان در جهت شفاف سازی مصوبات خود برای رؤیت اعضا محترم سازمان، اهم مصوبات جلسه شماره 80 مورخه 99/01/24 مدیره سازمان به شرح ذیل اعلام می گردد:

  • نامه شماره 14041/د/ش م مورخ 98/12/28 رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور به پیوست تصویر نامه معاون وزیر راه و شهرسازی به 440/188066 یک مورخ 98/12/28 در خصوص تشکیل ستاد ویژه مقابله با ویروس کرونا و استقرار نیروی کشیک در ایام تعطیلات سازمان و تامین کلیه امکانات سازمان در راستای همکاری همه جانبه با ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا جهت خدمت رسانی به اعضا و خانواده ایشان قرائت شد که در ایام تعطیلی سازمان، مورد مذکور اجرا گردیده است.
  • نامه شماره 14043/د/ش م مورخ 98/12/29 رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با موضوع در نظر گرفتن حساب جداگانه تحت عنوان کمک به اعضا در شرایط بحرانی جهت جذب حمایت های مالی از خیرین، مهندسین خیر و واریز مبالغی از محل صرفه‌جویی در هزینه‌های جاری سازمان قرائت شد که به اتفاق آراء، با افتتاح حساب جداگانه جهت این مورد موافقت شده و مقرر گردید که مطابق روال سال ۹۸ ، در بودجه سازمان در سال ۹۹ و در ردیف ۲۰۳۱ در نظر گرفته شود.
  • مقرر گردید که ریاست سازمان طی نامه‌ای به شورای مرکزی، درخواست نماید که بخشنامه وزیر سابق راه و شهرسازی مبنی بر واریز حق الزحمه نظارت مهندسان در حساب جاری سازمان، (با هماهنگی وزارت مذکور) توسط وزیر جدید ملغی گردد. همچنین ایشان در اولین جلسه شورای مرکزی، در نطق پیش از دستور، موضوع مذکور را مطرح نماید.
  • نامه شماره 14028/د/ش م مورخ 98/12/27 رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان در مورد پرداخت هزینه درمان اعضا و پرسنل مبتلا به ویروس کرونا مطرح و مقرر گردید که به صورت موردی در هیئت مدیره تصمیم گیری شود.
  • نامه شماره 993/1/23 مورخ 99/01/23 رئیس کمیسیون تخصصی معماری مبنی بر ارسال پیام تبریک روز بزرگداشت شیخ بهایی و روز معمار در تاریخ ۳ اردیبهشت و درنظر گرفتن هزینه برگزاری جشن مربوطه جهت خرید دستکش و مواد ضد عفونی کننده برای تمام اعضا مطرح که با ارسال پیام تبریک موافقت شد.
  • نامه شماره 14090/د/ش م مورخ 99/01/18 رئیس شورای مرکزی با موضوع درخواست انعکاس بررسی دقیق اهم مشکلات مالیاتی، حقوقی و بیمه ای اعضا و سازمان مطرح که مقرر گردید پس از مشورت با مشاوران و کارشناسان مربوطه، موضوع در هیئت رئیسه مطرح و پاسخ لازم به شورای مرکزی ارسال شود.
  • با توجه به نامه شماره 14045/د/ش م مورخ 99/01/06 رئیس شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی و اعلام ایشان مبنی بر عدم خروج اعضای هیات مدیره از استان و پاسخگو بودن آنها در ایام تعطیلی اجباری سازمان در فروردین ماه و لزوم پیگیری موارد مرتبط با سازمان استان و نظر به عملیاتی شدن موارد فوق توسط اعضای هیات مدیره، مصوب شد که به میزان مقرر، 27 ساعت به دورکاری اعضای هیات مدیره، صرفاً در فروردین ماه اضافه گردد.
  • عیدی مسئولین دفاتر نمایندگی پاره وقت در سال 98، به اتفاق آراء، معادل یک میلیون و پانصد هزار تومان تعیین گردید.