در راستای اهداف هیئت مدیره سازمان در جهت شفاف سازی مصوبات خود برای رؤیت اعضا محترم سازمان، اهم مصوبات جلسه شماره 95 مورخه 99/04/29 مدیره سازمان به شرح ذیل اعلام می گردد:

  • رئیس سازمان به اعضای هیئت مدیره اطلاع داد که مطابق رونوشت نامه شماره 22/99/19366 مورخ 99/04/29 اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر به سرپرست دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی، از این جلسه، سرکار خانم مهندس زیبا خواجه ئیان عضو علی البدل رشته عمران که دارای بیشترین آراء در بین سایر اعضای علی البدل بوده جایگزین آقای مهندس ابراهیم سعدآبادی عضو معمار هیئت مدیره (که مطابق دادنامه شماره ۷۳۷ مورخ 96/08/03 هیئت عمومی دیوان عدالت اداری، امکان ادامه حضور در جلسه هیئت مدیره نمی باشد)، می گردد.
  • با اکثریت آراء، آقای مهندس ابراهیم سعدآبادی به عنوان مشاور معماری سازمان تعیین گردید.
  • به اتفاق آراء، مقرر گردید در صورت دریافت نامه استانداری بوشهر مبنی بر کاهش ساعات اداری، در مدت زمان مندرج در نامه مذکور، ساعات اداری سازمان از ساعت ۷:۰۰ صبح تا ساعت ۱۲:۴۵  دقیقه باشد. ضمناً ربع ساعت تاخیر در ورود و ربع ساعت تعجیل در خروج جایز می باشد.
  • به اتفاق آراء، مقرر گردید که خدمات مربوط به فرم ۴ و همچنین خدمات منحصر به مجریان گاز، در بعد از ظهر ها (حداقل روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه) صورت پذیرد. این کار، به علت کاهش تجمع ارباب رجوع صورت می گیرد.
  • نامه مورخ 99/04/23 دکتر سارا امیران و صورتجلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی و جهش تولید شهرستان بوشهر در تاریخ 99/04/22 با دستور کار احداث پلی کلینیک تخصصی دکتر امیران در عالیشهر قرائت شده که به اتفاق آراء، با اعطای تخفیف با توجه به دستورالعمل مربوطه از وزارت راه و شهرسازی مخالفت شده و مقرر گردید که حق الزحمه نظارت در دو قسط پرداخت گردد.
  • نامه شماره 34652 مورخ 99/04/10 رئیس شورای مرکزی به معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی به پیوست جدول اصلاحی هزینه های ساخت و ساز هر متر مربع بنا به تفکیک تعداد طبقات در سال 99 قرائت گردید.
  • نامه شماره 34849/س ن مورخ 99/04/23 شورای مرکزی به کلیه سازمانها در مورد فاقد اثر حقوقی بودن ایجاد هرگونه نهاد تحت عنوان رسیدگی به شکایات از اعضای سازمان استان توسط کمیسیون یا کمیته حقوقی و امثالهم قرائت و مقرر گردید که به شورای انتظامی و مشاور حقوقی سازمان ارجاع گردد.
  • نامه آقای حسن اهرمی در مورد پرداخت دستمزد آزمایش بتن مطرح که به اتفاق آراء، مقرر گردید که پاسخ داده شود که سازمان نظام مهندسی هیچگونه عوارضی از مالکین در این مورد دریافت نمی نماید.
  • با توجه به بند یک مصوبه جلسه شماره ۹۴ مورخ 99/04/23 هیئت مدیره، آقای مهندس ظروفچیان آمار ساخت و سازهای شهر های برازجان، گناوه و جم به تفکیک تعداد طبقات و ساختمان های دارای سقف های نوین را ارائه نمود که پس از بحث و تبادل نظر، مقرر گردید که کمیته بتن با آزمایشگاههای تست بتن، جلسه‌ای جهت نحوه حضور آنها در سه شهر مذکور را برگزار کرده و به جلسه بعدی هیئت مدیره جهت تصمیم گیری ارائه نماید.
  • نامه شماره 99043223 مورخ 99/04/29 شرکت توسعه ارتباطات ایمن تک با موضوع افزایش قیمت تجهیزات دستگاههای San Storage قرائت و به اتفاق آراء، با مبلغ 2/740/140/000 ریال مشروط بر اینکه حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز بدون پرداخت پیش پرداخت، دستگاه را تحویل سازمان نماید موافقت شد.
  • نامه شماره 34916/س ن مورخ 99/04/28 شورای مرکزی با موضوع درخواست ارسال نسخه ای از پیش‌نویس هرگونه تفاهمنامه، موافقتنامه، قرارداد و امثالهم با دستگاههای اجرایی و نظارتی پیش از انعقاد آنها قرائت شده و مقرر گردید که در صورت وجود، در آینده، اعمال شود.
  • نامه شماره 993/1/1105 مورخ 99/04/29 مسئول واحد خدمات مهندسی در مورد درج دو رقم متفاوت متراژ زیربنا در فرم های ریز متره در برازجان مطرح و به اتفاق آراء، مقرر گردید که موضوع به مشاور حقوقی سازمان جهت اعلام نظر و اصلاح فرم مربوطه جهت رفع مسئولیت مهندسان ناظر و سازمان ارجاع شود.
  • نامه جمعی از مهندسان مکانیک شهرستان دشتستان با موضوع درخواست انجام نظارت لوله کشی گاز توسط مهندسان ناظر مقیم مطرح و مورد جهت بررسی و اعلام نظر به هیئت مدیره، به کمیته گاز و کمیسیون تخصصی مکانیک ارجاع گردید.
  • نامه شماره 22/99/18555 مورخ 99/04/24 اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر به پیوست صورتجلسه مورخ 99/02/14 هیئت ۴ نفره استان که به تایید وزارت راه و شهرسازی رسیده قرائت گردید و مقرر شد که ۲ بند صورتجلسه مذکور اجرایی شود.