به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر، مجمع عمومی سازمان با دستور جلسه بیلان مالی 93- بودجه 95 و بخشی از هزینه کرد بیلان 92 ، درتاریخ 18 اسفند ماه سال جاری در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی هنری 9 دی بوشهر برگزار شد.

درابتدای این جلسه پس از انتخاب اعضای هیئت رئیسه موقت و اصلی مجمع عمومی، مهندس احمد زارعی رئیس سازمان ، گزارشی از عملکرد هئیت مدیره دوره هفتم ارائه داد.

وی توضیحاتی در خصوص ظرفیت خدمات مهندسی بر اساس آمار اعضای سازمان و وضعیت شهرهای تحت نظارت، آمار نظارت 11 ماهه اول سال جاری، تعداد و متراژ قراردادها تا پایان سال 94 و مقایسه تعداد ارجاع نظارت به مهندسین در سال سهمیه ای 92 و 93 و 94 ارائه نمود.

مهندس زارعی برگزاری نشست پرسش و پاسخ با اصحاب رسانه، دیدار با معاون عمرانی، انعقاد تفاهم نامه ایمنی کارگاه های ساختمانی با اداره کار، تفاهم نامه های بیمه تامین اجتماعی مهندسین و بیمه تکمیل درمان، تفاهم نامه با بانک جهت تسهیلات مطلوب تر،برگزاری پیاده روی خانوادگی و خدمات رفاهی ورزشی مختلف و … را از جمله اقدامات هیئت مدیره سازمان در سال 94 برشمرد.

وی با تاکید بر اهمیت آموزش جهت مهندسین، از انعقاد تفاهم نامه آموزشی با دانشگاه خلیج فارس خبر داد.

در ادامه مهندس فرزاد رستمی ، مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان بوشهر به عنوان میهمان ویژه مجمع عمومی به ایراد سخنرانی پرداخت. وی عملکرد هیئت مدیره دوره هفتم را مثبت تلقی کرد و از مهندسین عضو سازمان درخواست نمود فضای پر آرامش و رو به رشد سازمان را حفظ نموده و هیئت مدیره را در راستای رسیدن به جایگاه مطلوب سازمان نظام مهندسی در استان یاری نمایند.

سپس مهندس سید مرتضی غریب زاده، خزانه دار سازمان و عباس کریمی مشاور مالی سازمان توضیحاتی را در خصوص بودجه 95 ارائه دادند که به دنبال آن پس از بیان نظرات یک نفر مخالف و یک نفر موافق، بودجه ی 95 با اکثریت قریب به اتفاق آراء به تصویب رسید.

در ادامه پس از ارائه بیلان مالی 93 و بیلان مالی 92 (بخشی از هزینه کرد)، توسط خزانه دار و مشاور مالی سازمان و ارائه گزارش مهندس صلاحی به عنوان نماینده بازرسان ، بیلان مالی 93 و 92 نیز با اکثریت قریب به اتفاق آراء مصوب گردید.

در پایان این مراسم نیز از نفرات برتر آزمون ورود به حرفه مهندسین، دارندگان بیشترین مقالات علمی در نشریه سازمان و سه نفر از مسئولین نمونه دفاتر نمایندگی شهرستان ها توسط اعضای هیئت مدیره تقدیر به عمل آمد.

     a-(22)                          a-(19)  a-(8) a-(6)a-(2)                           a-(3) a-(1)a-(16)