به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر، پیاده روی خانوادگی به مناسبت بزرگداشت مقام مهندس به منظور تقویت روحیه نشاط و سرزندگی در خانواده جامعه مهندسین با شعار حرکت به سمت ارتقاء ایمنی و بهبود کیفی ساخت و سازهای شهری، با رعایت مقررات ملی ساختمان برگزار شد.

در این مراسم که در تاریخ ٤ اسفندماه سال جاری برگزار گردید، خانواده مهندسین مسافتی را از میدان رئیسعلی دلواری تا پارک شورا پیاده روی کردند و پس از صرف صبحانه، مهندس احمد زارعی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی ابتدا ضمن عرض تبریک به مناسبت روز مهندس هدف از برگزاری این مراسم را دور هم جمع شدن اعضای سازمان، تقویت ارتباط بین سازمان نظام مهندسی و مردم شریف استان، اعتمادسازی مردمی و ارتقای جایگاه سازمان نظام مهندسی که واقعا نقش و مسئولیت ویژه ای در ساخت و ساز استان دارد، دانست.

وي همچنين از افزايش ٣٥ درصدي شركت كنندگان و استقبال خوب آنان در اين پياده روي خبر داد و دليل آنرا اهميت و ارزشي كه خانواده هاي مهندسين براي جايگاه مقام مهندس در نظر دارند، برشمرد.

رئيس سازمان برگزاري چنين مراسماتي را موجب نشاط، صميميت و همدلي هرچه بيشتر خانواده هاي جامعه مهندسين دانست.

وي افزود: بدون شك جامعه مهندسين بيشترين و مهمترين نقش را در نظام اجرايي كشور داشته است. اين تشكل، بزرگترين تشكل حرفه اي كشور است و آثار خوب عمراني را كه در اين كشور شاهد هستيم ، حاصل تلاش ها و تفكرات مهندسي است و بدون شك همياري خانواده هاي مهندسين ميتواند تاثيرات مطلوب تري را در اين همياري بر جامعه بگذارد.

وي در پايان ضمن پاسداشت ياد و خاطره هموطنان عزيزمان در سانحه هوايي اخير، اظهار داشت: دنا ، كه همواره نماد سربلندي و مقاومت قوم غيور لر بوده است، اينكه براي ما با خاطره ي تلخي همراه شده است. اما نبايد فراموش كرد كه سوانح ديگري مثل سوانح جاده اي نيز همه روزه در كشور در حال وقوع است كه بايد براي جلوگيري از اينگونه حوادث رانندگي، ريشه اي تر به فرهنگ رانندگي پرداخت تا كمتر شاهد چنين مصايبي باشيم.

وی افزود به نظرم بزرگترین خدمت به جامعه و کشور این است که هر کسی در هر جایگاه و مسئولیتی قراردارد کارش را به درستی انجام دهد.

وی در پایان آرزو کرد روز مهندس همواره در تاریخ سازمان نظام مهندسی به عنوان روزی خاطره برانگیز، ماندگار شود.

در آخرین بخش این مراسم، قرعه کشی جوایز انجام شد که به قید قرعه جوایزی از قبیل تعدای نيم سکه بهار آزادی، تبلت، متر لیزری، بن خرید کالای ورزشی به ارزش ۲۰۰ هزار تومان به برخی از شرکت کنندگان اهدا گردید.

 

گزارش تصویری