به نام خداوندی که بدیع است و هر روز و هر لحظه خلقتی نو و نوروزی جدید می آفریند. بهار، نگاهی نو به زندگانی، آغازی بر شکوفایی و بالیدن و بر اوج رسیدن است.  سال نو، همیشه نوید بخش افکار نو،کردار نو و تصمیم های نو برای آینده بوده، آینده ای که همه امیدواریم در پرتو الطاف عالم آرای هستی ، با هم اندیشی در راه توسعه و آبادانی و با همت جامعه مهندسی،  پویایی، رشد و تعالی را برای همگان به همراه داشته باشد.

امروز دفتر عمر ما و تقویمِ سال، بار دیگر گشوده می شود تا در برگ برگ این کتاب، با ایمان و عمل نیکوی خویش، نقش های جاویدان بزنیم. نقش هایی که ما را در مسیر رستگاری و رضایت حضرت دوست قرار می دهد.

بدینوسیله عید بهاران، نوروز و سال نو را تبریک عرض می نمایم. بدون شک، آینده ما مرهون تصمیم ها، اراده ها، برنامه ریزی ها و هوشیاری هایمان است. لذا امید می رود در سال جدید، مسؤلین، مهندسین و مردم شریف استان بوشهر هم دل و همراه با یکدیگر در مسیر توسعه و آبادانی منطقه گام بردارند و آغاز بهار، برای همه ی عزیزان به ویژه کارکنان و مهندسین عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر با تحولی مثبت و تولدی دیگر در شکوفایی تراوشات فکری همراه باشد و آرزومندم پرتو این تحول با پرتوهای آفتاب دلچسب جنوب هماهنگ گردد و سالی پربار در پیش داشته باشید.

ومن الله توفیق.